Kumpulan Motivasi Ide Lengkap

Rabu, 11 November 2020

život Ide Dalje Citati

činiš neke stvari i u većini ne uspeš. što je drugo cijeli ljudski život nego vrsta komedije u kojoj ljudi igraju svaki pod svojom maskom i svaki svoju ulogu dok ih redatelj ne odveze s pozornice.

Pin On Cro Quotes

U 3 reči mogu da sumiram sve što sam naučio o životu.

život ide dalje citati. Kolumne iz radio tv revije oktobar maj 1991 1992. O životu citati i izreke. škrabica mudrosti u kojoj se črčkaju citati o životu.

Neka me je ostavila ma srecan joj put ma srecan joj put vise nisam ljut uslugu mi ucinila ustedela trud ustedela trud da ne budem lud ref. đorđe balašević citati iz knjige i život ide dalje sve dalje odavde klimav alibi za međuvreme razuma. Tekst pjesme goran vukosic zivot ide dalje.

Zivot ide dalje drumovi me vode takav kao ja se uvijek doceka na noge. 2x zivot ide dalje drumovi me vode takav kao ja se uvijek doceka na noge neka me je ostavila ma nije mi rod ma nije mi rod nek potone brod uslugu mi ucinila cuvao me bog. Sve što sam o životu naučio može se svesti na tri reči.

Ukoliko baš dobro uspe ostali te kopiraju. Da bi uspeo u životu želja za uspehom mora da bude veća od straha od neuspeha. Ne plaši se da stojiš iza onoga u šta veruješ čak iako to znači da stojiš sam.

Neka me je ostavila ma srecan joj put ma srecan joj put vise nisam ljut. život je jednostavna stvar. Ludost je raditi istu stvar iznova i iznova a očekivati drugačiji rezultat.

Uslugu mi ucinila ustedela trud ustedela trud da ne budem lud. Citati i izreke o životu. A baš o maju je reč.

Neke uspevaju pa radiš više onoga što uspeva.

Zivotnicitati Zivot Zagrljaj Dusa Srce Sreca Ljubav Ponos Prijateljstvo Uspjeh Balkan Bog Bosna Srbija No Inspirational Quotes Life Quotes Words

Crni Andjeo Har Delt Et Bilde Pa Instagram Citati Ljubav Zivot Sreca Uspeh Inspiracija Motivacija Mudrost Tekstovi Citat I 2020 Bilder Instagram Videoer

Pin By Mihaela Javor On Citati Quotes Life Quotes Me Quotes

Pin On Citati

Poezija Misli Citati Aforizmi Movie Quotes Words Quotes

Pin By Ceca Samardzic On Text Pics In 2020 Inspirational Words Life Quotes Love Yourself Quotes

Pin On Champagne Beer Wine And Others Alchols


0 komentar:

Posting Komentar